CONSULTES SOBIRANISTES
La Fundació Carter seguirà les consultes del 13-D ‘a distància’
última actualització: 06-12-2009 (14:00)
La Fundació Carter, que presideix l’expresident dels EUA Jimmy Carter, ha respost a la invitació d’Osona Decideix de participar en les consultes del 13-D com a observadors internacionals.
Els diuen que seguirant “amb interès” el procés de consulta, però que a causa de la premura de temps amb què els ho havien demanat, no podran enviar cap observador a Catalunya. A la carta els remeten a altres orgaismes similars que podrien actuar d'observdors internacionals.

D'altra banda, un equip de la BBC, la televisió pública britànica, serà aquest dimecres a Vic per gravar un reportatge sobre les consultes del 13-D, segons ha informat Osona Decideix. Els periodistes tenen previst parlar amb alguns membres que donen suport a les consultes a la comarca. Dijous també entrevistaran a Barcelona sobre el mateix tema al president del Barça, Joan Laporta. El reportatge s’emetria l’11 o el 12.
 IMPRIMIR  ENVIAR  ESMENAR COMPARTIR:                          

La Terrassa
28-07-2010
La Terrassa
27-07-2010
Programes especials
21-07-2010
 [+] programes

PUBLICITAT



 [+] fotogaleries

PREMSA D´OSONA, SACTLtarifespromocionssubscripcionscontacteu-nosavís legal